Plaćanje gotovinom

Prilikom isporuke, plaćanje u gotovini kurirskoj službi po prijemu porudžbine. Po prijemu porudžbine, obavezno proverite sastav narudžbine, dostupnost pribor, sosova.

Plaćanje platnom karticom dostavljaču

Prilikom isporuke, plaćanje platnom karticom, ili korišćenjem mobilnih sistema plaćanja Google Pay, Samsung Pay, Apple Pay dostavljaču po prijemu porudžbine. Po prijemu porudžbine, obavezno proverite sastav narudžbine, dostupnost pribora, sosova.

Platna kartica

Usluga internet plaćanja se sprovodi u skladu sa Pravilima međunarodnih platnih sistema Visa, MasterCard i MIR platnog sistema na principima poverljivosti i bezbednosti plaćanja, za šta se koriste najsavremenije metode verifikacije, šifrovanja i prenosa podataka putem zatvorene komunikacije. Unos podataka platne kartice vrši se na bezbednoj platnoj stranici banke.

Na stranici za unos podataka platne kartice potrebno je da unesete podatke platne kartice: broj kartice, ime vlasnika kartice (na zahtev banke), datum isteka kartice, trocifreni sigurnosni kod (CVV2 za VISA, CVC2 za MasterCard, Dodatni identifikacioni kod za MIR). Svi potrebni podaci su odštampani na samoj kartici. Trocifreni sigurnosni kod su tri cifre koje se nalaze na poleđini kartice.

Zatim ćete biti preusmereni na stranicu vaše banke da unesete sigurnosni kod koji će vam doći putem SMS-a. Ako vam sigurnosni kod nije stigao, obratite se banci koja vam je izdala karticu.

Slučajevi odbijanja plaćanja:

- platna kartica nije namenjena za plaćanje putem Interneta, što se može saznati kontaktiranjem vaše Banke;

- nema dovoljno sredstava za plaćanje platnom karticom. Više o dostupnosti sredstava na platnoj kartici možete saznati kontaktiranjem banke koja je izdala platnu karticu;

- podaci o platnoj kartici su pogrešno uneti;

- rok važenja platne kartice je istekao. Rok važenja kartice obično je naznačen na prednjoj strani kartice (ovo je mesec i godina do koje kartica važi). Više o roku važenja kartice možete saznati kontaktiranjem banke koja je izdala platnu karticu

Za plaćanje platnom karticom i druga pitanja vezana za rad sajta možete se obratiti na sledeće brojeve: +381 64 1103 595

Lični podaci koje date (ime, adresa, telefon, e-pošta, broj bankovne kartice) su poverljivi i ne podležu otkrivanju. Podaci o vašoj kreditnoj kartici se prenose samo u šifrovanom obliku

Slučajevi odbijanja plaćanja:

U slučaju onlajn plaćanja:
 - ako je porudžbina još uvek u toku, sredstva će biti vraćena u roku od 3 dana.
 - ako je porudžbina kod dostavljača, automatski se generiše zahtev za vraćanje, koji razmatra menadžer, ceo proces može trajati do 30 radnih dana
 Menadžer ima pravo da odbije zahtev za povraćaj novca.

U slučaju pouzeća:
 - vreme i termini se dogovaraju individualno sa upravnikom ili menadžerom kafića

U slučaju plaćanja na prodajnom mestu:
 - i gotovinskim i bezgotovinskim plaćanjem, novac se može vratiti na dan kupovine samo u gostiteljskom objektu
 - mogućnost povratka drugog dana od kupovine se dogovara individualno sa upravnikom ili menadžerom ugostiteljskog objekta

 

Smartomato